Technika

Isuzu D-Max w wersji terenowej

Isuzu D Max W Wersji Terenowej

Isuzu D-Max w wersji terenowej

Isuzu D-Max to pick up wyposażony w silnik wysokoprężny z dwoma turbinami. Faktycznie jednostka zastosowana w tym modelu Isuzu jest dynamiczna i sprawia, że auto pozbawione jest tzw. turbodziury.

Zamontowaliśmy w pojeździe kompletny zestaw zawieszenia Ironman z amortyzatorami Foam Cell oraz komplet aluminiowych osłon podwozia marki AFN.

Pod maską natomiast zamontowaliśmy drugi akumulator, korzystając z zestawu dla dwóch akumulatorów firmy TMax i podłączyliśmy gniazdo zapalniczki pod akumulator peryferyjny. Dzięki temu możemy bez obawy korzystać z prądu w aucie i zawsze odpalimy samochód.

Pod maską znalazło się jeszcze miejsce na kompresor ARB do pompowania kół.

W oryginalnym zderzaku zamontowaliśmy natomiast płytę montażową wyciągarki oraz wyciągarkę More 4×4 12000 Econo w liną syntetyczną i ślizgiem. Przy montażu wyciągarki bardzo ważny jest tzw. hebel, czyli główny wyłącznik zasilania wyciągarki, który to zainstalowaliśmy pod maską blisko akumulatora głównego, pod który podpięta została instalacja wyciągarki.

Na koniec auto otrzymało nowe „buty”, czyli BF Goodrich AT 265\70\17.

 

Przy projekcie pracował Kamil Bruhn.