Technika

Nissan Patrol Y60 – zmartwychwstanie

Nie wiemy co sprawia, że pewne rzeczy stają się kultowe, ale tak się dzieje. Niewątpliwie Nissan Patrol Y60 to przykład kultowego auta. Wielu z Was zapłaciłoby krocie, żeby mieć takiego nowego, prosto z salonu Nissana Y60. Ale niestety, takich aut już się nie produkuje. Jedyne co nam pozostaje to wskrzeszać dwudziestoparoletnie egzemplarze, o ile jeszcze się do tego nadają. Nasz klient postanowił jednak, ze za wszelką cenę chce mieć takiego rarytasa. A stwierdzenie, za wszelką cenę, jest tu bardzo trafne.

W aucie wymieniliśmy, naprawiliśmy lub zamontowaliśmy:
– zderzaki stalowe F4x4 z uchwytami na szakle wraz z przeniesieniem świateł tylnych w słupki,
– wyciągarka More 4×4 12500 Evo,
– zestaw zawieszenia Ironman wraz z drążkami panharda,
– przewody hamulcowe w oplocie,
– nowe tarcze i klocki hamulcowe wraz z regeneracją wszystkich zacisków hamulcowych,
– wymiana uszczelnień przedniego mostu wraz z regeneracją kul oraz łożyskami zwrotnic i piast oraz sprzęgiełkami AVM
– kompresor ARB z możliwością pompowania kół oraz pneumatyczny system włączania blokady tylnego mostu,
– silnik wraz ze skrzynią biegów,
– zbiornik paliwa wraz z przewodami paliwowymi,
– wymiana wszelkich filtrów i olejów a także rozrządu,
– regeneracja wtryskiwaczy wraz z regulacją pompy wtryskowej,
– odpowietrzenia mostów i skrzyń,
– remont blacharki podwozia wraz z lakierowaniem dolnych części nadwozia,
– naprawa blacharska ramy w miejscach korozji wraz z oczyszczeniem i konserwacją korolem, farbami epoksydowymi oraz Raptorem całego podwozia pojazdu,
– naprawa szyb elektrycznych,
– naprawa układu kierowniczego,
– klemy akumulatora,
– nowe reflektory przednie,
– nowa chłodnica wraz z pompą wody,
– wyważenie wału napędowego,
– czyszczenie tapicerki,
– regeneracja zawiasów drzwi
– opony BF Goodrich wraz z felgami stalowymi,
– snorkel More 4×4 wraz dedykowanym filtrem powietrza w obudowie stalowej,
– geometria, zbieżność, wyważenie wału i wiele drobiazgów, które wpływają na to, że stary, strudzony Nissan Patrol Y60 zyskał drugą młodość.

Teraz ochoczo przyspiesza, hamuje i skręca i aż prosi się o przejażdżkę w terenie.

Przy projekcie pracowali: Kamil Bruhn, Jacek Dyba, Piachu, Grechu i Tytus.

Pamiętaj żeby dobrze wybrać warsztat który serwisuje i tuninguje Twoje auto bo na rynku znajdziesz wiele garażowych warsztacików które nie zapewnią Ci odpowiedniej jakości świadczonych usług. W Naszej firmie większa część pracowników jest off-roadowcami i bierze aktywny udział w rajdach, porusza się samochodami terenowymi, ściga się, przeprawia lub jeździ na wyprawy. Nasze doświadczenie pozwala na fachową obsługę samochodów terenowych zgodnie z ich przeznaczeniem terenowym i zastosowaniem.


Podobne