Technika

Nissan Patrol Y61 – megaodrdzewienie

Automatycznie Zapisany Szkic

 


 
Nissan Patrol Y61 – megaodrdzewienie

 

Samochody terenowe to solidne mechanicznie konstrukcje, które nawet po wielu latach eksploatacji dobrze się mają i są w pełni sprawne. Co jednak zrobić z wszechobecną rdzą?

 

Co zrobiliśmy z Nissanem w naszym serwisie:

 

1. Rama

Zdjęcie karoserii, wypiaskowanie ramy wraz z mostami, wahaczami i innymi elementami podwozia, naprawa ślusarska skorodowanych fragmentów ramy w jej tylnej części, wypłukanie wnętrza ramy, porządne wysuszenie ramy, wstrzyknięcie aż do przelania do wnętrza ramy preparatu Ikorol, reagującego z tlenkami i kończącego proces korozji, pokrycie ramy z zewnątrz cienką warstwą Ikorolu, pomalowanie ramy natryskowo farbami epoksydowymi, używanymi w przemyśle stoczniowym, pokrycie ramy Raptorem, który poprzez swoją odporność na ścieranie oraz możliwość wykonania bardzo grubej powłoki, jest obecnie na rynku najlepszym preparatem zabezpieczającym tego typu konstrukcje przed warunkami zewnętrznymi, wstrzyknięcie do wnętrza ramy dużych ilości Fluidolu

 


2. Karoseria

Oczyszczenie całości podwozia z rdzy i warstw lakierniczych, wymiana progów wewnętrznych i zewnętrznych, błotników przednich, nadkoli tylnych, wewnętrznych oraz reperaturek zewnętrznych, rekonstrukcja przedniej belki nadwozia, rekonstrukcja mocowań karoserii z ramą, zabezpieczenie antykorozyjne czyli Ikorol, Epoksyd, Raptor, Fluidol oraz polakierowanie progów, błotników oraz drzwi i tylnej klapy, nowe poduszki karoserii, montaż karoserii z ramą

 


3. Montaże i naprawy

Montaż przedniej wyciągarki elektrycznej 12000 lbs, tylny zderzak stalowy Fabryka 4×4, snorkel More 4×4 wraz z uszczelnieniem układu dolotowego powietrza, wykonanie ucha holowniczego przedniego na wysokości wyciągarki, wymiana skorodowanej miski olejowej silnika, naprawa układu wydechowego a w tym wymiana elementu elastycznego oraz elementów łączących poszczególne sekcje układu wydechowego, wymiana wszystkich przewodów hamulcowych, zastąpienie korektora siły hamowania kryzą dławiącą, montaż radia CB, montaż przedniej, stalowej osłony drążków, wymiana płynów ustrojowych Nissana, nabicie klimatyzacji, wykonanie instalacji lamp tylnych i montaż nowych lamp w słupkach, wykonanie progów stalowych, spawanych do ramy,

Wreszcie po trzech miesiącach spędzonych w naszym serwisie Nissan został odpalony, wyczyszczony w środku oraz umyty z zewnątrz i trafił z powrotem do swojego właściciela. Teraz będzie mu służył niczym wierny owczarek na wyprawach dalekich i bliskich i miejmy nadzieję, że nie raz odwdzięczy się swojemu właścicielowi.

 


Pamiętaj żeby dobrze wybrać warsztat który serwisuje i tuninguje Twoje auto bo na rynku znajdziesz wiele garażowych warsztacików które nie zapewnią Ci odpowiedniej jakości świadczonych usług. W Naszej firmie większa część pracowników jest off-roadowcami i bierze aktywny udział w rajdach, porusza się samochodami terenowymi, ściga się, przeprawia lub jeździ na wyprawy. Nasze doświadczenie pozwala na fachową obsługę samochodów terenowych zgodnie z ich terenowym przeznaczeniem i zastosowaniem.