Technika

Suzuki Samurai by eXpedycja.pl

Suzuki Samurai nigdy nie był i nie będzie dobrym autem na wyprawę. Nie spisze się też w trasie i jako codzienne auto. Zawiedziesz się na nim jeśli stawiasz na bezawaryjność i solidną konstrukcję i nie przypadnie do gustu twojej dziewczynie.

Do czego więc się nadaje?

Do „czochrania”.

To był kilkumiesięczny projekt, którego zadaniem było wyposażyć i przygotować auto do sezonu 2017.

W czasie tych kilku miesięcy:
– wyposażyliśmy mosty napędowe w blokady ARB oraz wzmocnione półosie i przeguby,
– wymieniliśmy uszczelniacze przednich kul i łożyska zwrotnic,
– wykonaliśmy klatkę bezpieczeństwa z podporami tylnymi oraz podporą krzyżową,
– zbudowaliśmy płytę tylnej wyciągarki z możliwością wykorzystywania jej także jako wyciągarki dachowej, trawersowej,
– na klatce znalazły swoje mocowania Hi-Lift, koło zapasowe a także chłodnica, pasy,
– zastosowaliśmy zbiornik paliwa z motorówki wraz ze wskaźnikiem poziomu paliwa,
– przenieśliśmy chłodnicę wody na pakę auta, jednocześnie budując układ chłodzenia poprowadzony pod podłogą, wyposażony w elektryczną pompę wody,
– przy okazji montażu blokad w aucie a ściślej mówiąc w kabinie zamontowaliśmy kompresor ARB z możliwością pompowania kół,
– przebudowaliśmy przedni zderzak auta i zamontowaliśmy wyciągarkę More 4×4 13000 PRO,
– wymieniliśmy reflektory przednie na ledowe,
– zamontowaliśmy tylne lampy robocze oraz panel 120 W nad szybą przednią,
– wykonaliśmy sporo prac elektrycznych i ułożyliśmy instalacje do lamp, pomp, wentylatorów, blokad, kompresora, wskaźnika poziomu paliwa czy wyciągarek wraz z głównymi wyłącznikami prądu,
– wykonaliśmy przegrodę oddzielając część kabiny od odkrytego nadwozia paki pojazdu,
– zamontowaliśmy fartuchy gumowe nadkoli,
– zregenerowaliśmy alternator i rozrusznik,
– zmodyfikowaliśmy dolot powietrza do silnika,
– zregenerowaliśmy hamulce,
– układ wydechowy wyprowadziliśmy na pakę i do góry,
– zamontowaliśmy skrzynię militarną na szpeje, wykańczając ją czarnym Raptorem, jak inne elementy orurowania auta,
– oraz wiele drobnych temacików typu wszystkie nierdzewne śrubki na zewnątrz nadwozia, twardy hard top uszczelniony klejem do szyb, gumowe zamknięcia maski, ledowe kierunkowskazy, przerobiliśmy tylną klapę pod ślizg wyciągarki, zainstalowaliśmy cb radio i wiele innych, drobnych prac

Pamiętaj żeby dobrze wybrać warsztat który serwisuje i tuninguje Twoje auto bo na rynku znajdziesz wiele garażowych warsztacików które nie zapewnią Ci odpowiedniej jakości świadczonych usług. W Naszej firmie większa część pracowników jest off-roadowcami i bierze aktywny udział w rajdach, porusza się samochodami terenowymi, ściga się, przeprawia lub jeździ na wyprawy. Nasze doświadczenie pozwala na fachową obsługę samochodów terenowych zgodnie z ich przeznaczeniem terenowym i zastosowaniem.


Podobne