Technika

Frontera + More 4×4 12000 PRO

Bardzo często właściciele samochodów terenowych, wykorzystywanych częściej na asfalcie niż w terenie, decydują się na tzw prosty montaż. Oznacza to pozostawienie w aucie oryginalnego zderzaka i montaż wewnątrz niego wyciągarki. W samochodzie zamontowaliśmy wyciągarkę More 4×4 12000 PRO posiadającą dodatkowe zabezpieczenia przed wodą oraz mocny 450 A przekaźnik zbiorczy. Dla ułatwienia operowania sprzęgłem przestawiliśmy dźwignię sprzęgła w kierunku przodu auta. Było to konieczne ze względu na życzenie klienta odnośnie zamontowania oryginalnego orurowania. Pracę przy Oplu rozpoczęliśmy od wykonania płyty montażowej pod wyciągarkę, która powstała ze stali o grubości 5 mm. Na zdjęciu widać wzmocnienia na spodzie płyty montażowej, które dodatkowo wzmacniają konstrukcję. Jak zwykle do auta powędrował wyłącznik główny wyciągarki  tzw hebel.

Przy projekcie pracował: Marcin Świca