Technika

Land Krowa EVO II wg eXpedycja.pl

Samochód zanim trafił do naszego serwisu uczestniczył przez ostatnie trzy sezony w wielu znanych rajdach typu: Puchar Polski Off-road.pl czy Magam Trophy. W wyniku terenowych zmagań konieczne było przeprowadzenie szeregu prac konstrukcyjnych i remontowych. W samochodzie wycięty został cały dach razem z przednią szybą i zdeformowaną po dachowaniu klatką bezpieczeństwa. Powstała więc nowa klatka bezpieczeństwa z zastrzałami krzyżowymi i wzdłużnymi a auto otrzymało dach z szybą i z drzwiami od Toyoty LJ70. Prace blacharskie były utrudnione poprzez wmontowanie/wspawanie starej klatki bezpieczeństwa w karoserię. Patrząc na wybitnie przeprawowy charakter samochodu wyposażyliśmy go w stalowy snorkel łącząc nową konstrukcję z istniejącym wlotem powietrza w błotniku. Następnie przyszedł czas na lakierowanie. Celowo wybraliśmy podstawowy kolor wg RAL (oliwkowy) żeby w przyszłości ułatwić dobór właściwego koloru zaprawek. Tylną przestrzeń kabiny zamknęliśmy wykonaną na zamówienie plandeką z odpinaną szybą. Ponadto wykonaliśmy mocowanie koła zapasowego i M`Jacka , zamontowaliśmy dwie skrzynie aluminiowe na off-road`owe szpeje: pasy, szakle itp. a przy pomocy czterech Quick Fistów Super zamontowaliśmy dwie, dużych rozmiarów gaśnice.

Samochód przeszedł też podstawowy przegląd techniczny, wymianę filtrów i płynów ustrojowych, skasowaliśmy luzy na sworzniach zwrotnic laplanderowskiego mostu, wymieniliśmy sprężyny tylne na OME i podłączyliśmy halogeny przednie.

Przy projekcie pracowali: Marcin Świca i Sylwester Rogalski

Więcej o Land Krowie: https://www.expedycja.pl/?section=3&art=296