Suzuki Samurai modyfikacje zawieszenia
To auto to był tzw. Trudny Przypadek.
Poprzedni właściciel przebudował zawieszenie zamienił resory na sprężyny i wahacze. Zamontował tez silnik od BMW 1,6 benz. I tak , jak to drugie wyszło mu sprytnie tak zawieszenie niestety miało kilka konfliktów podczas działania. Most przedni uderzał w miskę olejową, tylny w tłumik a przy maksymalnym otwarciu zawieszenia amortyzatory opierały się bokiem o ramę i wyginały. Ponadto przebudowując zawieszenie ktoś zapomniał w układzie hamulcowym zastosować korektor siły hamowania przez co auto podczas hamowania miało tendencje do wpadania do rowu. Pewne elementy musieliśmy przerobić, dorobić odboje we właściwych miejscach, wykonać nowe mocowania amortyzatorów by wreszcie wstawić cztery amortyzatory Ironmana dobrane na podstawie odpowiadającej nam długości itp. Zrobiliśmy też porządek z układem hamulcowym stosując kryzę dławiącą , sezonowy przegląd wyciągarki oraz porządek z luźną instalacją elektryczną.
Przy projekcie pracowali: Kamil Bruhn i Jacek Dyba
Pamiętaj żeby dobrze wybrać warsztat który serwisuje i tuninguje Twoje auto bo na rynku znajdziesz wiele garażowych warsztacików które nie zapewniają Ci odpowiedniej jakości świadczonych usług. W Naszej firmie większa część pracowników jest offoroadowcami i bierze aktywny udział w rajdach, porusza się samochodami terenowymi, ściga się przeprawia lub jeździ na wyprawy. Nasze doświadczenie pozwala na fachową obsługę samochodów terenowych zgodnie z ich przeznaczeniem terenowym i zastosowaniem.