Toyota Land Cruiser J100
Nawet najlepsze, najdroższe samochody, mimo zabezpieczeń i warstw konserwacji, wszystkie bez wyjątku korodują. Nie ominęło to też remontowanego przez nas Land Cruisera.
Auto przyjechało do nas praktycznie wyposażone w większość offroadowego szpeju poza wyciągarką, którą zamontowaliśmy. More 4×4 13000 X-Pro z racji sporego uciągu oraz skrzynki przekaźnikowej niezintegrowanej z wyciągarką, była najlepszym wyborem.
Naszym głównym zadaniem w aucie była blacharka, piaskowanie podwozia oraz położenie wszechogarniającej powłoki Raptor. W skrócie wygląda to tak:
– rozbieranie,
– piaskowanie,
– odtłuszczanie,
– Ikorol do wnętrza ramy i w profile karoserii,
– podkład epoksydowy grubo powłokowy,
– Raptor,
– fluidol do wnętrza ramy i w profile zamknięte karoserii.
Z powłoką zewnętrzną jest łatwiej bo najczęściej Toyota J100 rdzewieje od spodu a nie z wierzchu a co za tym idzie, oryginalny lakier zmatowiony papierem ściernym okazuje się znakomitym podkładem pod Raptora. Należy jednak pamiętać, że Raptor nie znosi gołej blachy i musi być stosowany na podkład, najlepiej podkład epoksydowy.
Pamiętaj żeby dobrze wybrać warsztat który serwisuje i tuninguje Twoje auto bo na rynku znajdziesz wiele garażowych warsztacików które nie zapewnią Ci odpowiedniej jakości świadczonych usług. W Naszej firmie większa część pracowników jest off-roadowcami i bierze aktywny udział w rajdach, porusza się samochodami terenowymi, ściga się, przeprawia lub jeździ na wyprawy. Nasze doświadczenie pozwala na fachową obsługę samochodów terenowych zgodnie z ich terenowym przeznaczeniem i zastosowaniem.
Galeria zdjęć: