Toyota Land Cruiser J150 (09-14) – Uterenowienie
150tka coraz częściej pojawia się na off-roadowych szlakach.
Wersja produkowana w latach 2010-2014 wyposażona jest w znany 3 litrowy silnik D4D, który przeszedł tylko niewielkie modyfikacje w porównaniu z poprzednim modelem Land Cruiser’a J120.
Podobieństwa w konstrukcji możemy odnaleźć także w ramie oraz zawieszeniu pojazdu.
Podobieństwa w konstrukcji możemy odnaleźć także w ramie oraz zawieszeniu pojazdu.
150tka od swojej poprzedniczki różni się jednak znacząco pod względem bryły karoserii, która nie wszystkim przypadła do gustu oraz bardziej wypasionym w elektronikę wnętrzem auta. Może tak właśnie powinno być, że właściciel przez pół roku odkrywa wszystkie guziki i pokrętła. Zabawa trwa dłużej 🙂
Naszym zadaniem było uterenowienie Toyoty.
Pneumatyczne zawieszenie zostało zastąpione czterema sprężynami i amortyzatorami firmy Ironman.
Do konwersji i liftu niezbędny był także zestaw montażowy do tylnych sprężyn firmy More4x4 oraz regulacja systemu KDSS.
Pozostałe akcesoria wyprodukowane zostały w Polsce przez firmę MorE 4×4.
Są to: stalowy zderzak przedni oraz tylny wyposażone w mocowania szakli, w tym zderzak przedni z wyciągarką, bagażnik dachowy wraz z oświetleniem roboczym dedykowany do tego pojazdu oraz zestaw stalowych osłon podwozia.
Są to: stalowy zderzak przedni oraz tylny wyposażone w mocowania szakli, w tym zderzak przedni z wyciągarką, bagażnik dachowy wraz z oświetleniem roboczym dedykowany do tego pojazdu oraz zestaw stalowych osłon podwozia.
No prośbę klienta zamontowaliśmy czujniki parkowania pochodzące z oryginalnych zderzaków oraz CB radio z anteną umieszczoną na tylnej klapie pojazdu.
Galeria zdjęć – Toyota Land Cruiser J150 (10-14) – Uterenowienie:
Zobacz pozostałe realizacje eXpedycja.pl: