Toyota Land Cruiser J120 „Hexagon” – Akcesoria MorE 4×4
Toyota Land Cruiser j120 produkowana jest od 2003 roku. Oznacza to, że pierwsze egzemplarze tego modelu mają już 17 lat.
Land Cruiser to dobrze skonstruowany samochód, jak mawiają niektórzy wiecznie sprawny dlatego mimo swojego wieku mechanika i stan techniczny pojazdu nie sprawiają problemów. Upływ czasu widać jednak znakomicie na podwoziu. Czy Toyota gnije? Nic bardziej mylnego. Mitsubishi z podobnych roczników już nie istnieje lub zgubił ramę, Patrol poklejony jest pianką i masą uszczelniającą a o korozji w samochodach marki Suzuki lepiej nie wspominać.
Land Cruiser to dobrze skonstruowany samochód, jak mawiają niektórzy wiecznie sprawny dlatego mimo swojego wieku mechanika i stan techniczny pojazdu nie sprawiają problemów. Upływ czasu widać jednak znakomicie na podwoziu. Czy Toyota gnije? Nic bardziej mylnego. Mitsubishi z podobnych roczników już nie istnieje lub zgubił ramę, Patrol poklejony jest pianką i masą uszczelniającą a o korozji w samochodach marki Suzuki lepiej nie wspominać.
W prezentowanej niżej galerii znajdziecie fotograficzną relację z przebiegu prac wykonanych w naszym warsztacie przy Toyocie Land Cruiser, która została rozebrana na części pierwsze, wypiaskowana, pomalowana epoksydami oraz Raptorem, poskładana i wyposażona w akcesoria More 4×4, zestaw zawieszenia Ironman, opony BF Goodrich AT i inne.
Galeria Zdjęć – Toyota Land Cruiser 120 „Hexagon” MorE 4×4
Galeria Zdjęć – Toyota Land Cruiser 120 „Hexagon” MorE 4×4 – przebieg realizacji
Akcesoria off-road wykorzystane przy realizacji:
(Toyota Land Cruiser J120 2002-2009)
– Stalowy zderzak przedni MorE 4×4 (Z001)
– Stalowy zderzak tylny MorE 4×4 (Z002)
– Wyciągarka MorE 4×4 SPEED 9500 z liną syntetyczną (WY0042E)
– Zestaw stalowych osłon podwozia MorE 4×4 (OPK001)
– Bagażnik dachowy 120x205cm MorE 4×4 (B041)
– Progi skrzynkowe MorE 4×4 (PR004)
– Tylny regulowany drążek Panharda MorE 4×4 (PH0005)
– Dystanse kół 35mm MorE 4×4 (DYS021A)
– Zestaw zawieszenia Ironman 4×4 +45mm (TOY055AKG)
– Zestaw do konwersji na sprężyny (ZKTLC120)
– Mocowanie sprężyn do mostu MorE 4×4 (AS010)
– Opony BF Goodrich AT
– Lampy tylne
Zobacz pozostałe realizacje eXpedycja.pl: