To była zwykła, cywilna wersja Toyoty Land Cruiser J120, kiedy samochód przyjechał do naszego serwisu.
Właściciel pojazdu był otwarty na nasze sugestie i chciał kompleksowo przygotować auto na wyprawę i do zabawy w błocie.
Efekt naszej pracy widać na zdjęciach.
Co zrobiliśmy:
– zawieszenie IronMan
– aluminiowe osłony podwozia Heavy Cruiser
– zderzak przedni Fabryka 4×4
– zderzak tylny zmodyfikowany przez nas pod wyciągarkę
– 2x wyciągarka More4x4 12500 EVO z liną syntetyczną
– bagażnik, platforma naszej produkcji mocowana do mocowań fabrycznych
– progi spawane do ramy naszej produkcji
– panel LED 120 W na przód i 2×30 W na tył
– dystanse kół More4x4
– snorkel More4x4
– kamuflaż wykonany w technice Raptor wraz ze zderzakami
– pokrycie czarnym Raptorem bagażnika, progów, atrapy, mocowania koła, felg oraz uchwytów szekli